W TRES Consulting wierzymy, że ważnym elementem budowania wartościowej relacji z klientem jest call center – sprzedaż i obsługa klienta realizowana przez kanał „phone&digital”
Dlatego dostarczamy naszym klientom biznesowym profesjonalne rozwiązania call center B2B i B2C. Wysokie standardy naszej pracy w call center wypracowaliśmy na rynku farmaceutycznym (działamy w grupie z Pharma Call Center Sp. z o.o., www.pharmacallcenter.pl oraz HSK Consulting Sp. z o.o. www.hskconsulting.pl ).
Nasze główne obszary działalności to:
1/ zdalne przedstawicielstwo handlowe, account management hurtowy
2/ zdalne wsparcie pracy terenowych przedstawicieli handlowych
3/ infolinie, działy wsparcia dla klientów B2B i B2C, działy serwisu i reklamacji B2B i B2C
Nasze atuty:
Zapraszamy do bliższego poznania naszej oferty (najlepiej w trakcie spotkania F2F), wdrożenia testowego programu pilotażowego (np. na terenie 1 województwa przez okres 1 kwartału lub 1 miesiąca).
Dane kontaktowe:
Witold Maleszka, Dyrektor Działu Call Center, tel. +48 698 678 280, witold.maleszka@tresconsulting.pl